Tenaga Alternatif Penyembuhan - Fakta Atau Fiksyen?

Tenaga Alternatif Penyembuhan - Fakta Atau Fiksyen?

Mengapa ada begitu banyak jenis penyembuhan luar sana? Dan bagaimana tubuh fizikal disembuhkan?

Terdapat banyak kekeliruan bergantung kepada di mana anda berada di keluk pembelajaran anda berurusan dengan kerja tenaga.

Ya badan fizikal dapat sembuh, tetapi ini adalah dari sudut bertenaga. Banyak pelanggan hari ini berfikir bahawa saya mempunyai penyembuhan yang dilakukan tetapi masih berasa sebegini atau mempunyai penyakit ini. Penyembuhan A bukanlah penyembuh ajaib. Ia tidak selalunya segera sama ada, kerana ia adalah suatu perkara yang mempunyai kerja tenaga yang telah dilakukan mengintegrasikan sehingga badan fizikal anda dapat merasakan kesan ini juga.

Pengamal perubatan hari ini tidak sisi-show ke perbuatan yang mendakwa untuk menyembuhkan seseorang dan mereka berjalan dengan satu sapu tangan mereka! Kami adalah orang sebenar, yang telah belajar cara untuk menggunakan tenaga untuk tujuan penyembuhan.

Pasti ada keajaiban di luar sana yang berlaku, tetapi kita juga perlu realistik mengenai sesuatu. Manifestasi fizikal tenaga membina tidak dijadikan lebih malam, jadi mereka secara amnya tidak akan hilang dalam masa 30 minit. Mereka boleh sembuh dalam masa beberapa hari atau minggu selepas sesi itu selesai walaupun dan kerja tenaga telah bersepadu sepenuhnya kepada sistem anda.

Jadi, mengapa begitu banyak jenis penyembuhan yang berbeza daripada sesi dan boleh mereka semua kerja? Ini adalah soalan yang besar yang saya tahu yang kami terima di sekolah penyembuhan kami dan juga syarikat-syarikat bersekutu kami!

Terdapat pelbagai bentuk penyembuhan disebabkan oleh cara yang berbeza untuk bekerja dengan bentuk tenaga. Terdapat banyak cara untuk menyembuhkan, menghantar dan menerima tenaga untuk tujuan penyembuhan. Chakra, aura, meridian, marmas, grid tenaga, kerja jiwa, bekerja evolusi rohani, dan banyak lagi yang boleh diusahakan dengan tenaga. Terdapat juga kerja tenaga yang boleh dikaitkan dengan latar belakang kebudayaan, seperti shamanisme dan cara-cara mereka diajar.

Setiap bidang kerja tenaga adalah berbeza! Masing-masing mempunyai tujuan sendiri untuk penyembuhan!

Jika anda mempunyai masalah dengan rongga dalam gigi anda, anda tidak akan pergi ke doktor kaki mengenai isu ini dan melihat jika mereka boleh mensol lagi ia. Anda akan pergi ke doktor gigi! Sebab yang sama dapat menjelaskan kerja tenaga! Jika anda mempunyai isu chakra, anda tidak akan mempunyai sesi aura dilakukan untuk membetulkan isu ini.

Sekarang banyak pengamal boleh melakukan pelbagai bentuk kerja, kerana mereka telah dilatih untuk melakukan ini. Beberapa petunjuk Saya akan mencadangkan kepada mencari pengamal yang baik untuk memuat melakukan penyembuhan atau belajar daripada:

1. Semak pengalaman dan pensijilan mereka; berapa lama mereka telah melaksanakan sesi, apakah maklum balas dari mereka dan juga di mana / bagaimana mereka belajar untuk melaksanakan ini jenis kerja.

2. Bandingkan perkhidmatan mereka; cuba pengamal lain yang menawarkan perkhidmatan yang sama dan membandingkan harga, pengetahuan, pengalaman dan hanya umum anda lebih-semua rasa pengamal berbeza.

3. Tanya soalan! Ini adalah kunci besar, kerana umumnya orang-orang yang tidak mahu berkongsi apa yang mereka lakukan dalam sesi mereka adalah tanda amaran besar! Jika orang yang benar-benar tahu apa yang mereka lakukan dan bagaimana untuk melakukan sesi tertentu, mereka akan menjelaskan ini kepada anda supaya anda tahu apa yang mereka akan lakukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar