BodyTalk - Tukar Mengintegrasikan

BodyTalk - Tukar Mengintegrasikan

BodyTalk ialah modaliti penyembuhan yang sangat sesuai untuk membantu satu mengintegrasikan perubahan. Tukar adalah fakta yang tidak dapat dielakkan dalam kehidupan. Tidak kira apa yang kita lakukan, kita tidak boleh mengubah fakta bahawa perubahan yang berlaku sama ada kita suka atau tidak. Tiada apa-apa kekal statik, kerana dengan setiap masa berlalu kita dan seluruh dunia sedang menyerap dan berhadapan dengan realiti keseluruhan baru yang telah dicipta oleh kita semua berinteraksi masa ini sebelum itu.

Pada pendapat saya, apa yang kita suka untuk tidak begitu banyak perubahan itu sendiri, tetapi perasaan bahawa kami tidak mempunyai kawalan ke atas perubahan itu. Kita sering merasa kewalahan dan dibebani dengan hakikat bahawa terdapat semua perubahan ini berlaku di seluruh tempat itu, dan kami tidak mempunyai kawalan ke atas mereka.



Cara yang paling mudah untuk mengatasi rasa ini mengatasi adalah untuk menyedari bahawa walaupun kami tidak dan tidak boleh akan dapat mengawal perubahan yang berlaku, apa yang kita boleh mengawal merupakan sambutan kita terhadap perubahan itu. Kami boleh membuat keputusan untuk melihat perubahan yang berlaku sama ada yang untuk kebaikan kita dalam jangka masa panjang atau kita boleh menganggap dan melihat perubahan yang ada untuk menghukum kami dan untuk menjadikan kehidupan kita sukar.

Apabila kita merasa kewalahan dan membebankan, yang biasanya bermaksud bahawa kita tidak berada dalam keseimbangan dalam sekurang-kurangnya satu kawasan daripada diri kita sendiri. Kesejahteraan adalah bergantung kepada fakta yang kami rasa dalam kira-kira bukan sahaja di peringkat fizikal, tetapi juga di peringkat mental, emosi dan / atau rohani. Jika kita rasa tidak seimbang dalam mana-mana salah satu peringkat, maka ia menjadi sukar untuk menghadapi perubahan, dan oleh itu hidup. Kehidupan adalah satu rentetan panjang perubahan digantung bersama-sama.

Sebagai kanak-kanak, kami dihantar ke sekolah untuk belajar banyak perkara dan untuk memperoleh banyak alat, tetapi sangat sedikit daripada kita terdedah kepada alat-alat yang membantu kita mengembalikan keseimbangan kepada diri kita sendiri. BodyTalk adalah alat yang hebat untuk membantu satu memulihkan keseimbangan dan oleh itu kesejahteraan dan kesihatan.

Kerana BodyTalk mengambil orang keseluruhan kira, dan kerana menggabungkan pelbagai bidang penyembuhan yang berbeza, ia adalah sesuai untuk membantu salah menentukan beberapa kawasan yang tidak berada dalam keseimbangan, dan untuk membantu satu mengembalikan keseimbangan itu, seterusnya membantu tubuh, minda dan semangat untuk memulihkan diri sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar