Kaedah alternatif yang Berkesan Untuk ADD dan ADHD

Kaedah alternatif yang Berkesan Untuk ADD dan ADHD

Kaedah alternatif untuk ADD dan ADHD yang paling berkesan adalah ubat semula jadi, diet yang sihat dan terapi tingkah laku. Dalam artikel ini, anda akan belajar lebih lanjut mengenai terapi ini dan bagaimana diambil bersama-sama, mereka mencipta pendekatan yang berkesan dan sempurna.

ADD dan ADHD Alternatif

Terapi pertama adalah diet yang sihat. Diet yang baik mewujudkan asas yang kukuh untuk kesihatan. Diet terbaik memberi tumpuan terutamanya kepada sayur-sayuran segar (terutama sayur-sayuran), buah-buahan organik dalam pusingan, daging tanpa lemak seperti ayam belanda, ayam dan ikan, kacang, biji benih dan kekacang. Jika anak anda menjadi biasa dengan makan makanan yang diproses, makanan pengganti yang sihat secara perlahan-lahan dari masa ke masa. Sebagai contoh, menggantikan gula, lobak merah lazat rangup untuk masin, namun tanpa rasa kerepek, buah pengganti dan krim segar untuk pencuci mulut makanan ringan. Dalam masa yang singkat semua, anak anda akan makan makanan yang sihat dan juga memilih mereka ke atas makanan ringan.

Oleh kerana kajian telah menunjukkan bahawa kanak-kanak dengan Attention Deficit Hyperactivity Disorder adalah kekurangan vitamin dan mineral tertentu, adalah penting untuk menambah diet dengan zink, kalsium dan magnesium. Untuk memastikan anak anda mendapat pelengkap penuh dengan vitamin B yang juga sangat penting, hanya memberi anak anda multivitamin berkualiti dan suplemen mineral. Jika bahan itu tidak mempunyai omega 3 asid lemak (yang penting untuk jantung dan otak kesihatan) menyediakan ini juga.

Sama pentingnya dengan vitamin dan mineral adalah ubat homeopati yang baik. Remedi terbaik yang dibuat dari herba (seperti Arson Iod dan Verta Alb) yang telah terbukti secara klinikal untuk menyekat gejala seperti hiperaktif, impulsivity perasaan tidak menentu di samping meningkatkan keupayaan anak anda untuk menumpukan perhatian dan tugas-tugas yang lengkap. Dengan menyediakan otak dengan nutrien super diperlukan, ubat-ubatan ini juga boleh memulihkan fungsi otak yang betul dengan penggunaan yang teratur dari masa ke masa, semua tanpa sebarang kesan sampingan jangka pendek atau panjang. Seperti yang anda boleh meneka, ubat homeopati kualiti yang baik adalah bahagian yang penting dalam kaedah alternatif untuk ADD dan ADHD.

Ketiga ADD dan ADHD alternatif terapi tingkah laku. Program-program ini mengajar kanak-kanak kemahiran yang kanak-kanak boleh gunakan untuk menenangkan dan berehat diri mereka menghadapi, fokus dalam menghadapi gangguan dan membentuk disiplin untuk tinggal dengan tugas sehingga selesai. Ini adalah kemahiran penting untuk mengajar mana-mana kanak-kanak, apatah lagi kanak-kanak dengan ADD atau ADHD kerana ini adalah strategi yang mereka akan menggunakan seluruh hidup mereka. Yang paling menarik, beberapa baik ADD dan ADHD alternatif yang telah dibangunkan untuk sekurang-kegunaan rumah, jadi anda tidak perlu untuk membawa anak anda ke ahli terapi.

Jadi tidak ada ia: semula jadi, pendekatan akal untuk membantu anak anda mendapatkan masa lalu stigma dan gejala ADHD: diet yang baik, ubat homeopati kualiti dan program di rumah tingkah laku untuk mengajar dia menghadapi kemahiran yang dia akan menggunakan seluruh hidupnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar