Rawatan Terbaik Untuk Berpeluh di Sini

Rawatan Terbaik Untuk Berpeluh di Sini

Adakah anda berpeluh terlalu banyak dan mencari rawatan untuk mengubati masalah ini serta-merta? Berhati-hati! Anda akan menemui banyak laman web yang menawarkan anda kaedah yang hebat untuk menyembuhkan berpeluh tetapi 99% daripada mereka adalah palsu dan tidak selamat. Anda berpeluh kerana tubuh anda memerlukan untuk mengimbangi mengawal suhu untuk mengekalkan kestabilan. Tetapi, ini berlaku secara berlebihan? Jika ya, maka anda telah datang ke tempat yang betul kerana di sini saya akan memberikan anda semua maklumat yang penting tentang pelbagai jenis rawatan untuk masalah ini.

Dalam artikel ini, anda akan menemui kaedah untuk mengawal dan menghentikan masalah peluh berlebihan anda.

Rawatan untuk Berpeluh.

Antiperspirants: Ini adalah yang paling biasa dicari kaedah untuk mengawal peluh anda itu. Ramai orang telah melaporkan pembakaran dan gatal-gatal sensasi selepas menggunakan antiperspirants. Lebih-lebih lagi, mereka hanya penawar sementara. Anda mungkin mendapat keputusan yang baik selama 3 - 4 hari, selepas itu anda akan mula berpeluh banyak lagi.

Pembedahan: Juga dikenali sebagai ETS (Endoskopi Thoracic simpatektomi) itu, pembedahan juga membantu dalam menyembuhkan masalah, tetapi ETS amat menyakitkan dan mempunyai kesan sampingan yang tidak boleh diubati. Saya nasihatkan anda tidak menjalani pembedahan kerana ia adalah berbahaya dan boleh meletakkan anda ke dalam pelbagai masalah.

Iontophoresis: Dalam kaedah ini, mesin digunakan untuk mengawal dan mengawal selia kelenjar peluh menggunakan ion bercas. Ia adalah rumit dan sangat mahal. Jika anda bersedia untuk mengambil risiko, maka anda boleh pergi untuk kaedah ini tetapi jangan lupa untuk berunding dengan doktor anda sebelum berbuat demikian.

Rawatan semula jadi: Ini adalah kegemaran saya kerana saya ada masalah berpeluh saya sembuh menggunakan kaedah ini. Saya tidak ingat nama tetapi ia adalah benar-benar berkesan dan unbelievably mudah. Saya mengambil masa 16 hari, dengan hanya satu minit setiap hari, untuk mengubati saya kepala, tangan, kelapa, kaki dan peluh ketiak. Ia adalah semua dalam satu penyelesaian yang mesti cuba kerana ia tidak kos banyak sama ada. Ini mungkin rawatan yang terbaik untuk berpeluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar